söndag 3 januari 2016

Is i Hangö

Igår körde jag till Hangö. Där var ASkallt Jag hade för lite kläder på mig och höll på att frysa ihjäl. Det är råkallt vid havet och det hade jag glömt bort. Men fint var det i alla fall, några tappra typer var ut på länk eller på promenad med hundar, i övrigt var det lugnt och stilla.

I morgon är det lite vardag igen, jag ska på jobb ett par dagar, sedan är det ledigt igen. Nog för att det ska bli skönt med "riktig" vardag men det är skönt med extra sovmorgnar.












2 kommentarer:

  1. Hej vilka vackra bilder!! :) Jag bor i Göteborg. Har havet nära liksom du fast väster ifrån.. Kattegatt.. Idag längtade jag efter en promenad, men kylan gjorde att jag avstod trots att solen visade sig en stund ...( det har varit grått länge) Det blev att sitta uppkrupen i soffan o sticka istället. Jag är periodare när det gäller stickning. Längtar efter det färdiga resultatet, men kan vara lite otålig innan det är klart och tröttnar lite för fort.. Det senaste nu är ju tofflorna från Arne o Carlos bok som är underbara. Hälsningar Ingrid :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra från Göteborg. Jag har varit där på kurs några gånger, på Nordiska högskolan för folkhälsovetenskap. Skolan är stängd nuförtiden vilekt är mycket synd.Jag gillar staden.
      Det är nog skönare att sitta med en stickning istället för att gå uti kylan:-)

      Radera