torsdag 29 oktober 2015

Ljuspark i Fiskars

Vilken utflykt jag just kommit hem ifrån! Lux Helsinki ordnar ett ljusevenemang i Fiskars under oktober och november. I kväll var det inga levande eldar men lyktor, lyktor, lyktor och andra ljusfenomen och konstverk. Och träd var upplysta och speglade sig i ån som var alldeles stilla. Det var overkligt vackert! Precis vad jag behövde efter veckor av stress. Jag vaknar fyra på vardagsmorgnarna och får inte sömn på nytt. Hoppas jag i natt sover tills klockan ringer, det borde jag efter denna avstressande och nästa meditativa upplevelse! Jag ska tänka ljus och lyktor istället för jobb om jag vaknar tidigt i morgon!










1 kommentar:

  1. Ser riktigt häftigt ut! Älskar när man kan skapa stämningsfulla saker genom att ta tillvara på mörkret såhär års!

    SvaraRadera