söndag 5 juni 2016

Utmaningar och drömmar

Jag var på intervju till Axxell härom dagen. Jag är antagen till utbilndningen bara det blir tillräklickt antal deltagare. Hoppas, hoppas! Under nästa vecka borde jag få veta.

Jag blev så inspirerad av besöket och vill (nästan) att det ska vara augisti nu genast! Olika projekt snurrar på i huvudet att jag ibland har svårt att somna. Det var detta jag väntat på! Ett fönster öppnades och jag kan andas igen efter en vår och vinter som har varit mycket jobbiga på alla sätt och vis.

Dessutomhar jag kommit upp i en ålder när livet inte räcker i det oändliga längre. Vänner och bekanta blir allvarligt sjuka och påminner mig om livets förgänglighet. Jag kan inte vänta på nya chanser för de kanske aldrig kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar