söndag 6 september 2015

Söndagsstämningar

Vädret passar in på min sinnesstämning idag, lite gråmulet men inga regn. Jag var nämligen på 50 års kaffe igår och det var god mat och trevliga gäster så det var riktigt roligt förutom att jag fick migrän någon timme innan festen så jag var trött i huvudet. Och trött är jag idag ännu men det beror på vakande igår. Det är ett tecken på att jag blir äldre, jag ska i säng tidigt för att må bra...

Det är skönt med långsamma söndagar, jag har legat på soffan och slumrat men nu ska jag ta mig i kragen och göra sådant jag undvikit länge, samla lite foton till en fotobok (jag borde överhuvudtaget sortera mina foton i datorn, nu är de i en enda "hög"), plocka smutsig disk i diskmaskinen, hänga upp tvätt och lite annat hushållsarbete.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar