lördag 1 april 2017

Övning

Tänk att jag inte behöver vara på fredagar på jobb på över ett år. Det är en svindlande tanke och jag är mycket priviligierad! Men det känns bra, förutom att det är så mycket jag vill och jag stressar i drömmarna. Jag måste öva på att vara en dag extra ledig varje vecka. Göra det som känns bra och ger mig energi. 

Det finns vyer i naturen som jag aldrig tröttnar på och det är backen ner mot Dagmars källa i Källviken. Den är så harmonisk och avslappnande att jag blir alltid alldeles lugn när jag ser alla tallar som står raka och det susar i trädtopparna. Igår var det alldeles tyst förutom en spillkråka som hackade i någon stam. Jag har sagt det förr men det tål upprepas: naturen är bra för själen. 



Någon går barfota på stranden mitt i vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar