lördag 1 april 2017

Listan

Jag hittade en lista på ratata.com och mina svar kommer här:

Senaste inkomna sms?

Ett meddelande från Ekenenäs Energi att strömmen kopplas bort på måndag.

Senaste selfien?

Evigheter sedan, jag brukar inte ta selfien. Kanske min profilbild i bloggen och det är över ett år sedan.

Senaste presenten du fått?

Inte så länge sedan eftersom jag fyllde jämnt för ett par veckor sedan. Det var många fina och dessutom pengar som jag ska köpa symaskin för.

Senaste smeknamnet?

Hanna (också mitt första smeknamn.) I min ålder brukar man inte få smeknamn längre, i alla fall så personen själv hör. Jag kanske har något hemligt...

Senaste musikupptäckten?

Beyonces All night. Jag tyckte inte alls om sången först men nu gör jag det.

Senaste personen du sovit bredvid?

Jag delade rum med en arbetskamrat i höstas när vi var på kurs. 

Senaste cravingen?

All choklad och chips som blev kvar efter kalaset.

Senaste sporten du utövat?

Vattenlöpning.

Senaste klädinköpet?

Jag försöker undvika köpa kläder och jag vill helst sy eller sticka själv men det blev en tunn tröja för någon vecka sedan.

Senaste roliga historian?

Allt slatterprat på jobbet som inte går att återge men som räddar vår vardag.

Senaste personen du träffade?

Min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar