torsdag 3 mars 2016

Ledig dag 2-4

Jag har varit slö med att blogga trots att jag varit ledig och allt. Jag tog två(!) fotografier när jag var i Helsingfors, istället förbannade jag min tunga väska med kameran.

Jag besökte en garnbutik och kom ut utan nystan... Alla kläder var fula eller likadana. Tygerna var tråkiga i tygbutiken. Jag kom med andra ord billigt undan och det var bra! Och utställningarna på Ateneum var fina, både Rodin- och Japanomani-utställningarna.

Igår var jag på ansiktsbehandling som var skön förutom när mina ögonbryn plockades. Tur händer det inte ofta för det gör skitont! Jag måste ändå ha slappnat av för på eftermiddagen fick jag migrän.

Idag ska jag äta fisksoppa och fattiga riddare med en kompis och det ska bli skoj. Sedan ska jag föra lite saker till Emmaus. Ikväll blir det pilates. Det är bra att jag är lite aktiv, annars sjunker humöret och jag blir bara liggande i soffan vilket kan vara bra ibland men inte för mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar