söndag 19 oktober 2014

Fotoskola - höstens träff

Trött men mycket inspirerad är jag efter veckoslutets fotoskola (ordnad av Hangö Sommaruni). Nu lärde jag mig också namnen på de andra deltagarna. Vi har haft mycket roligt, alla är ivriga på att lära sig nytt och låta sig inspireras. Nästa gång vi träffas är det förhoppningsvis snö och is i Hangö.
Väldigt vackert väder var det igår men inget bra fotoljus. På morgonen stannade jag vid Bellevue stranden och lyssnade på sångsvanar som vilade i viken och fick dem också på bild.

Vi har som temat på kursen Människor men vi hittade inga människor i Hangö, de är en sällsynt vara. Så det fick bli annat istället, och en selfie på mig som bevisar att jag har mycket långa smala ben!


Sångsvanar
 


Gunnarstrand
Gunnarstrand


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar